منتديات احلى شباب
شايفينك يالى داخل ... احنا اصلنا حاطين كاميرات
وبنشوف اللى داخل واللى طالع ... يلا بقى سجل معانا علشان تبقى عضو
فى منتدى احلى شباب
بنرحب بيك نتمنى مشاركتك معانا وتبقى واحد مننا
مش هنسيبك لحد ما تسجل .... وراك وراك
وراك وراك حتى بص وراك
هتلاقينى وراك وراك

منتديات احلى شباب



 
الرئيسيةالبوابةمكتبة الصورالتسجيلبحـثالأعضاءدخول

  

 

                                                

 

 

 

مبروك لشعب مصر العظيم .. مبروك لشباب مصر .. الحريه التى صنعوها وصاروا مثالا وقدوه لشعوب العالم .. واخيرا انتصرت ثورتنا بعد سنين من المعاناه .. بقى أن نبنى مصر فهبوا جميعا لتعمير وبناء مصر .. من اجل رفعه وإعلاء شأن هذا الوطن

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
امير الانتقام
 
طالبة الجنه
 
طايش بس عايش
 
هدهد 2010
 
عابرسبيل
 
الدلوعة
 
طائر الحب
 
queen romantic
 
yoha
 
butterfly
 
المواضيع الأخيرة
» لعبة الثوره ..
السبت يناير 14, 2012 2:06 pm من طرف امير الانتقام

» الفرق بين النبى والرسول
السبت يناير 14, 2012 1:29 pm من طرف امير الانتقام

» وحـــــــــــــشــــــتــــــونـــــي جــــــــــــــــــــــدا
السبت يناير 14, 2012 1:24 pm من طرف امير الانتقام

» منتديات بكاء بلا دموع ترحب بكم
الأربعاء نوفمبر 09, 2011 5:00 am من طرف امير الانتقام

» كانت اخر ليله .. خاطرتى
الأربعاء سبتمبر 28, 2011 10:26 am من طرف امير الانتقام

» للتواصل مع أميــ الانتقام ـــر
الأحد سبتمبر 25, 2011 10:20 am من طرف امير الانتقام

» من فضلك ... خاطرتى
الأحد سبتمبر 25, 2011 9:30 am من طرف امير الانتقام

» فيلم وثائقى عن الجغرافيا تصميم كليه طنطا
الثلاثاء سبتمبر 13, 2011 1:42 pm من طرف امير الرومنسية

» انا عضو جديد
الجمعة أغسطس 19, 2011 9:30 pm من طرف ابو جمال

تصويت
من تختاره رئيس مصر القادم؟؟
عمر سليمان
0%
 0% [ 0 ]
عمرو موسى
20%
 20% [ 2 ]
محمد البرادعى
0%
 0% [ 0 ]
ايمن نور
40%
 40% [ 4 ]
كمال الجنزورى
10%
 10% [ 1 ]
سامى عنان
0%
 0% [ 0 ]
حمدين صباحى
0%
 0% [ 0 ]
احمد زويل
0%
 0% [ 0 ]
مرشح الاخوان
0%
 0% [ 0 ]
غير هؤلاء
30%
 30% [ 3 ]
مجموع عدد الأصوات : 10
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
محرك منتدى احلى شباب

شاطر | 
 

 قصيدتى وعاد الجرح اللعين

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
امير الانتقام
المدير العام
المدير العام
avatar

ذكر عدد المساهمات : 764
نقاط : 11867
تاريخ التسجيل : 27/04/2009
العمر : 29
الموقع : http://rplfi.ahlamontada.net
العمل/الترفيه : الرخامة على البنى ادمين
المزاج : دخل ف رجلى مسمار

مُساهمةموضوع: قصيدتى وعاد الجرح اللعين   الأربعاء أغسطس 05, 2009 12:27 pm

وعاد الجرح اللعين
يقطع اوصالى
يمزق شريانى
والدم يفيض
لا ادرى ماذا يؤلمنى
اهو طعنة زمنا بغيض ؟؟
اهو خنجر الماضى مازال مغروسا ؟؟
وقد اعماه الحقد الشديد
ام ان طوق الذكريات
مازال يحاصرنى بقضبان الحديد
حقا ما عدت ادرى
فقل ايها الماضى ماذا تريد ؟؟
اتريد ان اطفأ شموعى
اتريد بعضا من دموعى
اهذا كل ما تريد
اما كفاك بيتى
وان صرت شريد
فسحقا لالامى
وسحقا لامالى
وسحقا للماضى العنيد
حتى وان كنت سجينا
سترانى يا زمانى من بعيد
فأنت لازلت قدرى
وليس على النقيض
ستظل الابتسامة عنوانى
فاقتلنى ان شئت
سأموت شهيد
والدمع يعانق وجهى
وان كنت سعيد
قد عاد الجرح اللعين
يفتك بى من جديد
لكنى وبرغم جراحى
اصرخ انا لست مريض
انا قبرا يجمع اهاتى
لا اسمع احدا صرخاتى
فهل من مزيد
انطق بالصمت كلامى
لتنهض مقبلة الالامى
راجية بالعمر مديد
والحزن يعربد فى قلبى
والشجن قعيد
لكنى ما عدت ابالى
سأظل وحيد
اركب قافلة القدر
وكلى شوقا وحنين
لانى سأغادر ايامى
لاسافر عبر السنين
والصرخة تدوى فى قبرى
لازلت سجين
يسألنى قيدى ما ذنبك
والذنب حزين
اتمنى لو اغسل بالحزن
اخطائى لاعود جنين
ولكن حياتى قد صارت
ملهاة للعابثين
واسوأ ما عاب حياتى
ان عاد الجرح اللعين
كلماتى وليست منقول
اخوكم
امير الانتقام

_________________
لا تتعجل رحيلى .. سأرحل
ولكن ...
بعد ان انتهى من صنع قبرى

نحن لا نكتب بالمداد او الحبر
ولكن بدم القلب.. . فعذرا ..
ان ظهرت اثار الجراح فى سطورنا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://rplfi.ahlamontada.net
butterfly
عضو مساهم
عضو مساهم
avatar

عدد المساهمات : 24
نقاط : 10455
تاريخ التسجيل : 06/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: قصيدتى وعاد الجرح اللعين   الخميس أغسطس 06, 2009 5:39 am

لله يا امير الانتقام لا بجد حلو اوي الكلام ده
ودي العاده
موضوعاتك جميله جدا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
امير الانتقام
المدير العام
المدير العام
avatar

ذكر عدد المساهمات : 764
نقاط : 11867
تاريخ التسجيل : 27/04/2009
العمر : 29
الموقع : http://rplfi.ahlamontada.net
العمل/الترفيه : الرخامة على البنى ادمين
المزاج : دخل ف رجلى مسمار

مُساهمةموضوع: رد: قصيدتى وعاد الجرح اللعين   الخميس أغسطس 06, 2009 12:12 pm

شكرا بوتر فلاى على مرورك الكريم
واللى اسعدنى بجد

والله كلامكو دة بيدينى دفعة لانى اواصل الكتابة

شكرا تانى مرة

اخوكم
امير الانتقام

_________________
لا تتعجل رحيلى .. سأرحل
ولكن ...
بعد ان انتهى من صنع قبرى

نحن لا نكتب بالمداد او الحبر
ولكن بدم القلب.. . فعذرا ..
ان ظهرت اثار الجراح فى سطورنا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://rplfi.ahlamontada.net
طالبة الجنه
قائد مملكة الحريم
قائد مملكة الحريم
avatar

انثى عدد المساهمات : 658
نقاط : 11416
تاريخ التسجيل : 30/05/2009
العمر : 29

مُساهمةموضوع: رد: قصيدتى وعاد الجرح اللعين   السبت أغسطس 08, 2009 11:01 am

لكنى ما عدت ابالى
سأظل وحيد

اركب قافلة القدر
وكلى شوقا وحنين
لانى سأغادر ايامى
لاسافر عبر السنين

مع انى قرات الموضوع قبل كده ياامير بس المره ديه احلى بكتير والمعانى جميله جداااااااااااا
وده الطبيعى مش جديد عليك الابداع ياامير
شكرا ياامير على الكتابات الراقيه ده ويارب دائما فى تقدم وتميز
تقبل موروى

_________________

انى امتلك حلما
احيانا نكتشف ماسوف نفله
عندما يتضح لنا مالانستطيع فعله


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
امير الانتقام
المدير العام
المدير العام
avatar

ذكر عدد المساهمات : 764
نقاط : 11867
تاريخ التسجيل : 27/04/2009
العمر : 29
الموقع : http://rplfi.ahlamontada.net
العمل/الترفيه : الرخامة على البنى ادمين
المزاج : دخل ف رجلى مسمار

مُساهمةموضوع: رد: قصيدتى وعاد الجرح اللعين   الإثنين أغسطس 10, 2009 4:33 am

قبل كدة كان موضوع

انما دى قصيدة بس بنفس العنوان

وشكرا جدا
شكرا خالص
منتهى شكرا

ع المرور الجاحد جدا دة


وعلى رأى المثل

ان جالك الطوفان سدوا واستريح

اخوكم
امير الانتقام

_________________
لا تتعجل رحيلى .. سأرحل
ولكن ...
بعد ان انتهى من صنع قبرى

نحن لا نكتب بالمداد او الحبر
ولكن بدم القلب.. . فعذرا ..
ان ظهرت اثار الجراح فى سطورنا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://rplfi.ahlamontada.net
طالبة الجنه
قائد مملكة الحريم
قائد مملكة الحريم
avatar

انثى عدد المساهمات : 658
نقاط : 11416
تاريخ التسجيل : 30/05/2009
العمر : 29

مُساهمةموضوع: رد: قصيدتى وعاد الجرح اللعين   الإثنين أغسطس 10, 2009 3:22 pm

تصدق والله مااخدتش بالى ما انا بقول برضوا
فى حاجه جديده
شكرا ياامير

_________________

انى امتلك حلما
احيانا نكتشف ماسوف نفله
عندما يتضح لنا مالانستطيع فعله


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
امير الانتقام
المدير العام
المدير العام
avatar

ذكر عدد المساهمات : 764
نقاط : 11867
تاريخ التسجيل : 27/04/2009
العمر : 29
الموقع : http://rplfi.ahlamontada.net
العمل/الترفيه : الرخامة على البنى ادمين
المزاج : دخل ف رجلى مسمار

مُساهمةموضوع: رد: قصيدتى وعاد الجرح اللعين   الأربعاء أغسطس 12, 2009 4:12 am

هههههههههههههههههههههههه

يا خرابى

قد كدة الموضوع شبة القصيدة

اوك
شكرا على تأكيد المرور

اخوكم
امير الانتقام

_________________
لا تتعجل رحيلى .. سأرحل
ولكن ...
بعد ان انتهى من صنع قبرى

نحن لا نكتب بالمداد او الحبر
ولكن بدم القلب.. . فعذرا ..
ان ظهرت اثار الجراح فى سطورنا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://rplfi.ahlamontada.net
طالبة الجنه
قائد مملكة الحريم
قائد مملكة الحريم
avatar

انثى عدد المساهمات : 658
نقاط : 11416
تاريخ التسجيل : 30/05/2009
العمر : 29

مُساهمةموضوع: رد: قصيدتى وعاد الجرح اللعين   الأربعاء أغسطس 12, 2009 1:06 pm

هههههههههههههههه
يعنى انا هحفظ الموضوع وبعيدن يعنى انت بتكتب شعر
وكمان مواضيع كتير
عشان كده اختلط عليا الامر
بس فاكره اسم الموضوع طبعا هههههههههههههههههههه

_________________

انى امتلك حلما
احيانا نكتشف ماسوف نفله
عندما يتضح لنا مالانستطيع فعله


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
امير الانتقام
المدير العام
المدير العام
avatar

ذكر عدد المساهمات : 764
نقاط : 11867
تاريخ التسجيل : 27/04/2009
العمر : 29
الموقع : http://rplfi.ahlamontada.net
العمل/الترفيه : الرخامة على البنى ادمين
المزاج : دخل ف رجلى مسمار

مُساهمةموضوع: رد: قصيدتى وعاد الجرح اللعين   الخميس أغسطس 13, 2009 2:52 am

ههههههههههههههه

ربنا يستر

انا عارف مشاغل الحياة

كتير

Razz

ههههههههههههههههههههههأ

_________________
لا تتعجل رحيلى .. سأرحل
ولكن ...
بعد ان انتهى من صنع قبرى

نحن لا نكتب بالمداد او الحبر
ولكن بدم القلب.. . فعذرا ..
ان ظهرت اثار الجراح فى سطورنا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://rplfi.ahlamontada.net
 
قصيدتى وعاد الجرح اللعين
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات احلى شباب :: الفئة الأولى :: خواطر بقلم أمير الإنتقام-
انتقل الى: